Loading articles...
Loading
DEN HAAG (ANP) - Bedrijven uit de energie en industrie ondertekenen donderdag een intentieverklaring om in Nederland meer CO2 te verwijderen. Het gaat onder meer om de uitbaters van kolencentrales RWE...